2016 წლის მაჩვენებლით ძვირადღირებული საქონლის ბაზრის 21% ჩინელი მომხმარებელია, ამ მაჩვენებლით ჩინეთი მსოფლიოში მეორე უდიდეს ძვირადღირებული საქონლის ბაზარს წარმოადგენს.

secoo.com, Tencent და Deloitte- ის ეს ერთობლივი დადგენილება 2017 წლის White Paper on China's Luxury E-commerce Market-ზე გამოცხადდა.

ჩინეთის მოქალაქეების მიერ შეძენილი ძვირადღირებული საქონელი ონლაინ არხებს უფრო მეტი ზრდის პოტენციალს აძლევს.

2016 წელს, ძვირადღირებული საქონლის ონლაინ გაყიდვების წლიურმა ზრდამ 12%-ს შეადგინა, იმ დროს როცა მაღაზიები მხოლოდ 2%-იანი ზრდით შემოიფარგლნენ.

კვლევამ ასევე აჩვენა, რომ ონლაინ რეჟიმში ძვირადღირებული საქონლის შენაძენს ახალგაზრდები აკეთებენ და მათი ასაკი უმეტესწილად 30-ს ქვემოთაა.

სხვა სტატიები თეგით: